Sample Text Link

Friday, February 14, 2014
0 comments

Gather With Them. Wink Wink

11:28 AM
Dulu masa aku study dekat USM, aku memang rapat dengan kawan-kawan aku ni. Dalam group aku, ada tujuh orang. 3 perempuan dan 4 lelaki. Dari first year sampai la final year, kitorang still stick together. Tapi sekarang ni bila masing-masing dah kerja, kitorang dah jarang sangat jumpa. Lagi-lagi tempat kerja masing-masing dah jauh-jauh. Ye lah, komitmen kerja menyebabkan masa agak terhad untuk selalu jumpa. 

So, akhir tahun lepas time wedding kawan aku Si Cantik Marrissa, barulah kitorang dapat gather-gather macam dulu. Pagi tu aku gerak dari KL Sentral ke UKM sebab member aku, Dila akan pick up aku dengan Acab kat sana. Time dah sampai UKM tu, kitorang pergi ambik pulak dua orang lagi kawan aku (Awin & Fini) dekat UPM. Sebab kawan aku yang nama Fini ni sambung Master kat sana. Sangat excited okeh bila dapat jumpa balik dengan dorang ni. 

Paham-paham jelah bila dah jumpa tu, tabiat lama memang tak boleh tinggal. Dalam kereta pon nak ambik gambar. Tak paham!! haha.


So, kitorang pun gerak sekali dengan member-member lelaki. Bila dah sampai kat rumah pengantin, baru je keluar kereta ni, masing-masing dok sibuk tanya pasal life sekarang. Sangat tak sabar okeh dorang ni. Haha.

Time ni baru sampai kat rumah pengantin. Member-member laki aku yang kat belakang tu sume bajet macho konon-konon tengah sembang.


Best tau bila dapat jumpa diorang ni. Masing-masing dah ada kerja bagus-bagus, dah ada life sendiri. Ada yang nak kahwin, ada yang dah bertunang. Seronok bila dengar cerita dorang.



Tahniah Marrissa & husband. Sama cantik, sama padan!


Masa nak balik dari wedding Marrissa tu, kitorang plan nak pergi karaoke and makan-makan. So, kitorang pun gerak la pergi tempat karaoke. Lepas solat maghrib barulah kitorang pergi makan. Perut aku memang dah lapar dah time tu. Huhu. Farid suggest kitorang makan dekat kedai chinese muslim cuisine. Memang sedap tau makanannya dan kena dengan tekak aku yang memang tak makan pedas sangat. Hehe.

Time nak balik tu, kitorang pun bergambar. Mula-mula harus la tujuh orang je. Sebab masa dekat U dulu, geng kitorang yang rapat memang 7 orang.

Tujuh Sahabat Di Hatiku





 Ok semua yang tak masuk tadi, meh kita ambik gambar ramai-ramai.. huhu..





So, kesimpulannya, kalau nak dapat jumpa ramai-ramai macam ni, kena tunggu next kenduri kahwin lagi la nampaknya. =)

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
Teringat lagi time 1st year kat USM. Siap masuk Kosmo lagi gambar kitorang. Ni gara-gara lalu depan booth Kosmo masa Hari Konvo la ni. Muka masing-masing masih suci lagi time tu. Hahaha.

0 comments:

Post a Comment

 
Toggle Footer
Top