Sample Text Link

Thursday, September 19, 2013
4 comments

Peristiwa 1

1:38 PM
Semalam masa aku nak suruh pakcik temankan aku pergi ambik baju untuk tunang dekat adik aku, aku cakap la kat dia yang aku nak ambik barang. Dia tanya aku nak ambik barang apa. Aku cakap "adalah". Padahal aku tak nak bagitau dia. Nanti dia nampak jugak baju tu. So, malas la nak bagitahu.
Then, masa kat dalam kereta dia tanya aku lagi barang apa yang aku nak ambik kat adik aku tu.

Pakcik: Awak nak ambik barang apa sebenarnya?
Aku: Ada lah.. nanti awak tau jugak.
Pakcik: Ye la, tapi kita nak tau je barang apa.. (Sambil buat suara budak-budak nak mintak mainan)
Aku: Betul awak nak tau?
Pakcik: Ye. Barang apa?
Aku: Barang yang lepas jangan dikenang (sambil buat muka selamba)
Pakcik: (jeling kat aku sambil nak tersenyum)

Hahaha, sekali terkena jugak pakcik tu kan.

Tapi lepas tu boleh pulak dia kenakan aku balik!

Pakcik: Biasa kalau barang camtu kena buang.
Aku: Kenapa pulak?
Pakcik: Ye laa, buang yang keruh ambik yang jernih... (jawabnya dengan selamba)
Aku: (pfffttttt...)



4 comments:

 
Toggle Footer
Top