Sample Text Link

Thursday, April 1, 2010
0 comments

Kekompiusan Mamalia Berdarah Merah

10:12 PM

Aku baru je lepas telepon anak yang mak aku lahirkan selepas aku iaitu adik aku yang ke dua.
Dia nie kalau cakap memang tak ingat dunia. Aku sendiri pon tak tau pe yang dia ingat.
Tadi masa sembang dengan dia, dia ada tanya pasal Ah Seng si mata sepet suam-suam kuku tu.


Adik aku               : weyh, ko dengan ah seng pe citer?
Aku                       : macam biasa je. nape?
Adik aku               : ye la. macam biasa macam mana?
Aku                       : kitorang kawan je.
Adik aku               : dia tak ada cakap pape ke?
Aku                       : Hurm, dia ada cakap yang dia serius.
Adik aku               : hahaha (gaya gelak dia yang tersendiri. style huh?). ko camne?
Aku                       : heh, banyak benda kena pikir la.

Lepas tu dia dengan tanpa segan dan silunya terus mengeluarkan statement berani mati kat aku.
Dan aku tanpa segan dan silu jugak terus terkompius.

Ada ke patut dia berani samakan aku dengan daun keladi! pastu bila aku tanya dia kenapa, dia cakap “cuba ko tengok apa yang sama antara ko ngan daun keladi.” 

Aku rasa aku lagi menawan daripada daun keladi tu.
Bukan rasa, tapi kenyataan.

Haish!
tak paham betul dengan budak-budak zaman sekarang.

Jap.

Kalau bab mencurah air ke daun keladi kompom la daun keladi tu tak basah. Tapi kalau mencurah air ke badan aku memang kompom basah punya la..
Apa yang dia merepek sebenarnya...
kompius-kompius!

0 comments:

Post a Comment

 
Toggle Footer
Top