Sample Text Link

Wednesday, March 24, 2010
One comments

Kau Kekasih Awal Dan Akhir

10:06 PM
Buku, maafkan aku. Aku tahu kau sedih sebab aku dah melupakanmu. Actually aku tak pernah pon terlintas difikiranku untuk melupakanmu. Kau jer yang tak tegur aku dah. Kau tak pernah nak panggil aku study dengan kau. Kau pandai. Semua maklumat kau ada. Jeles aku. Kalau aku study ngan kau bukan semua ilmu aku dapat. tapi kau... semua kau tahu. Dasar mee goreng punya buku. Ok2, lepas nie kita jadi bestfriend yek.  Kita akan selalu bersama. Aku tak kan tinggalkan kau sorang-sorang kat atas meja study aku. Kau pon rajin-rajin la tegur aku. Kau macam tak tau jer hobi aku yang suka buat kuak lentang versi Bruce Lee  kat atas katil.

Buku, mulai saat nie kita tak gaduh-gaduh lagi yek. Kita akan bersama selalu menjalani hari-hari yang sangat indah. Kaulah kekasih awal dan akhirku. Err..




1 comments:

 
Toggle Footer
Top