Sample Text Link

Sunday, May 16, 2010
0 comments

Alahai...

5:49 PM

16 MAY 2010

Pagi tadi masa aku nak masuk toilet, aku terserempak dengan seekor kucing yang aku tau mesti orang cakap dia tu comel, kiut, manja dan sewaktu dengannya kat depan pintu toilet. Aku nak masuk. Dia nak keluar. Dia tengok aku. Aku tengok dia. Pastu dia pon selamba je jalan keluar dari toilet tu. Bila aku dah masuk toilet, tetiba hidung aku dihidangkan dengan haruman asli yang nak tak nak aku terpaksa gak cari dari mana haruman tu datang. Then, bila aku bukak je pintu toilet yang first, damn! Tetibe je aku teringat kucing yang jalan dengan selamba badak keluar dari toilet tanpa ada perasaan bersalah tu tadi. Aku dengan rela dalam paksa hati pergilah masuk ke toilet sebelah.

Hurm, kucing zaman sekarang ni pon dah pandai kan. Educated pulak tuh. Berak pon bukan kat tanah dah. Siap berak kat toilet lagi. Maybe sebab dia tinggal kat U kot sekarang ngan kitorang. Tiap hari dia tengok kitorang masuk tandas. Biasalah, culture shock la tu. Tu yang dia dah lupa adat budaya kaum dia yang berak kat atas tanah. Aku tau dia nak jadi  warga Malaysia yang berhemah dan berbudi pekerti mulia macam kitorang. Syabas kucing!










p/s: Erk! Tetibe rasa kesian pulak kat makcik Cleaner yang terpaksa basuh toilet tu nanti.


0 comments:

Post a Comment

 
Toggle Footer
Top